Encore de nouvelles idées ?

You want to speak about the site or downright to participate in its realization? All the ideas and the notices are welcome …

Re: Encore de nouvelles idées ?

Postby Bert » Fri, 09Apr24 02:52

Bonjour à tous.

Grand amateur de Wendy et Nanny (merci Shark), je proposerai bien quelques idées. En voici une :

Nanny à des principes, c'est entendu. Mais elle a pris beaucoup de plaisir avec Franck...même si elle veut vite oublier ce "dérapage".

On peut penser que Franck, de son côté, a très envie de profiter de la situation en faisant chanter la gouvernante : "je ne dirai rien à Wendy ni à ses parents mais en contrepartie vous devrez assouvir tous mes désirs"...!!!

Dès lors, Nanny se voit contrainte, pour garder sa place, de se soumettre au bon vouloir du fils du régisseur (et pourquoi pas de ses amis)tout en faisant tout pour ne pas se faire prendre par Wendy ; Le situation du départ est complètement inversée et ménage une foule de rebondissements croustillants.

Pour ma part, je vois bien Franck exiger de Nanny de se comporter en "soubrette" en profitant de l'absence de Wendy....

Qu'en penses-tu, Shark ?
Bert
Pilot fish
 
Posts: 1
Joined: Thu, 09Apr23 23:00

Re: Encore de nouvelles idées ?

Postby Bonhomie » Fri, 09Apr24 12:45

It is nearly 4o years since I studied French, but I think I understand enough of your post to agree it is an excellent idea.

Nanny being 'serviced' by Frank in HA3 was the best part - the rear view of Nanny was wonderful.

A little 'blackmail' from Frank to persuade Nanny to perform again is an excellent idea.

Magnifique idee .............

(How do I do accents?)
Bonhomie
Games Master
 
Posts: 370
Joined: Mon, 07Dec03 00:00
Location: England
sex: Masculine

Re: Encore de nouvelles idées ?

Postby shark » Fri, 09Apr24 13:01

frankly, it is a very good starting idea… What can be Franck desires ? For an original game, it is necessary to leave the usual ideas.
User avatar
shark
Site Admin
 
Posts: 4274
Joined: Thu, 06Jul27 23:00
Location: France, Provence
sex: Masculine

Re: Encore de nouvelles idées ?

Postby Cloé » Fri, 09Apr24 21:33

bye our gentle Nanny..................... Image
User avatar
Cloé
legend of the South Seas
 
Posts: 521
Joined: Sun, 08Jul13 23:00
Location: france

Re: Encore de nouvelles idées ?

Postby GG » Mon, 09Jun15 16:40

shark wrote : frankly, it is a very good starting idea… What can be Franck desires ? For an original game, it is necessary to leave the usual ideas.


There is a saying in Dutch "You have got to learn it on an old bike" Franck desire could be that Nanny teaches him all she knows to become the "Perfect Lover", to include: intro to female "hidden (g) spot" /soft sm/toy's/oral technique's... well you have got the picture. Nanny could ask the girls to join the study lessons for obvious reasons.
GG
sirens hunter
 
Posts: 10
Joined: Tue, 09Apr07 23:00
Location: Accra


Return to Shark's website

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 6 guests

eXTReMe Tracker