The Cruise

here, you can speak about shark's games. (comment, need help...)

Re: The Cruise

Postby Bonhomie » Tue, 15Apr28 19:44

The bonus scene should follow previous stories where there has been an evil bitch :D trying to hurt poor Nanny or the heroine.

I remind you of Theresa's demise in the Wedding, and the manageress in the Late Night in the Office.

Agatha should get something like what Chloe gets in one of the bad endings ........................ :roi:
Bonhomie
Games Master
 
Posts: 370
Joined: Mon, 07Dec03 00:00
Location: England
sex: Masculine

Re: The Cruise

Postby paquito » Fri, 15May01 08:43

I was pretty busy this week, so I just got the four endings... and one in particular is really nice in my opinion! I let you imagine which one I talk about... XD
paquito
legend of the South Seas
 
Posts: 634
Joined: Tue, 14Jul01 19:56
Location: France
sex: Masculine

Re: The Cruise

Postby Vic » Sun, 15May03 14:20

Heya shark, toujours de tres bon jeu comme d'habitude sinon pour la scene bonus pourquoi pas un jeu entre le fais d avoir un preservatif ou non entre un inconnus pourquoi pas sur l arrivage sur l ile ou l idee est que une des protagoniste, ne veut pas le faire sans et l'inconnue veut le faire sans ou tout le mini jeux serait d'arriver a faire le désir de l inconnus vus que je sais que tu aime bien déssiner du fantastique pourquoi pas une tribut reculer a la con un peu avec les indégene qui expliquerait la resistance d une des protagoniste a le faire sans préservatif :),

je sais pas si je me suis fait comprendre :) mais bon je devrais revenir poster une ou deux idées dans mon vieux poste d idée d'histoire :) qui sait peut être l inspiration tu trouvera :)

Bonne continuation et bon courage
Vic
great white shark
 
Posts: 32
Joined: Mon, 12Feb20 11:23
sex: Masculine

Re: The Cruise

Postby koriba » Mon, 15May04 15:51

im stuck in the cabin with wendy and the baron. only possible to get them to fuck.

Plz help
koriba
sirens hunter
 
Posts: 18
Joined: Sat, 12Feb25 00:58
sex: Masculine

Re: The Cruise

Postby lucky loser » Mon, 15May04 18:41

Shark- great game. I'm stoked about the return of Wendy, Chloe, & Nanny! Looking forward to the bonus scene too...

koriba wrote:im stuck in the cabin with wendy and the baron. only possible to get them to fuck.

Plz help


You need to get 3 stars earlier on in the episode. The hints in the credits at the end of the game are very helpful.

:johan:
User avatar
lucky loser
star of the reef
 
Posts: 347
Joined: Sat, 09Sep05 23:00

Re: The Cruise

Postby johndoe77 » Tue, 15May05 10:50

Qualité graphique, difficulté pas trop problèmatique, scénario, excitation. toujours le kiff total. Content de voir que cette série qui est un peu ta marque de fabrique d'après moi est toujours aussi bien faite et excitante même si je me doute que ça commence a devenir difficile de continuer a exploité ces personnages. Enfin merci pour ce jeu fantastique une fois de plus. Des personnages et des scènes qui sont toujours aussi hot et nous font toujours espéré avidement de nouveaux épisodes. Qualité graphique génial les expression des personnages vraiment très réaliste et par exemple la queue du capitaine avec nanny que l'ont voit littéralement grossir quand elle le branle. Petit avis qui aurait pu d'après moi rendre le jeu ENCORE plus génial. Une scène de sexe plus élaboré avec nanny et un peu plus d'image d'agathe par exemple dans la scène de sexe avec le capitaine ou le final echec sans étoiles comme une gorge profonde ou une autre position en plus.
Sa fait plusieurs années que j'attends impatiemment la sortie de chacun de tes jeux malgré des préférences personnelle je me rappel pas avoir été déçu mais la série Wendy reste a un autre niveau je trouve. J'apprécie bien les scène de sexe echec mais que l'ont a quand même envie de voir quitte a échoué exprès plutôt que une fin positif et des fin " try again".
Par contre malgré que j'ai testé toute les fins je n'ai pas trouvé la scène d'orgie avec la copine de wendy et plusieurs mecs. Un indice ?
johndoe77
Pilot fish
 
Posts: 7
Joined: Mon, 11Dec12 15:54
sex: Masculine

Re: The Cruise

Postby shark » Tue, 15May05 11:57

Peut-être que les fille ne vont pas trouver un moyen de régler la dette de Nanny, même si elles ont réussi à récupérer les vidéos...
User avatar
shark
Site Admin
 
Posts: 4274
Joined: Thu, 06Jul27 23:00
Location: France, Provence
sex: Masculine

Re: The Cruise

Postby Brian100 » Thu, 15May07 21:56

Great game Shark, I've got two endings but I can't get Cloe into the captains cabin. Any help please.
User avatar
Brian100
great white shark
 
Posts: 68
Joined: Sat, 09Oct17 23:00
Location: Tamworth, England
sex: Masculine

Re: The Cruise

Postby Squeeky » Fri, 15May08 01:27

Diego is a technician, his is more equipped to help a damsel in distress than just physically touch her.
Squeaky is clean, I'm just a tad messy!
User avatar
Squeeky
Spirit of the oceans
 
Posts: 4169
Joined: Mon, 08Jan07 00:00
Location: Australia
sex: Masculine

Re: The Cruise

Postby Brian100 » Fri, 15May08 08:32

Squeeky wrote:Diego is a technician, his is more equipped to help a damsel in distress than just physically touch her.

Thanks Squeeky, just got to get the last ending now.
User avatar
Brian100
great white shark
 
Posts: 68
Joined: Sat, 09Oct17 23:00
Location: Tamworth, England
sex: Masculine

Re: The Cruise

Postby dutchie » Thu, 15May14 21:38

I would love a bonus scene with Agatha and Wendy on the beach and something nasty/naughty happening to Agatha. Perhaps the lizard can be usefull
User avatar
dutchie
great white shark
 
Posts: 30
Joined: Sun, 11Jun19 16:15
sex: Masculine

Re: The Cruise

Postby jancsi » Fri, 15May15 15:45

Loved it much more than the Karyukai game... :) thx for it again :)

is there 2 bad and 1 good ending? tried all the 1point endings but there are several possibilities to get 2 points... :)
jancsi
sirens hunter
 
Posts: 21
Joined: Wed, 14Apr09 15:19
sex: Masculine

Re: The Cruise

Postby jancsi » Fri, 15May15 15:47

dutchie wrote:I would love a bonus scene with Agatha and Wendy on the beach and something nasty/naughty happening to Agatha. Perhaps the lizard can be usefull


sounds a bit pervert with the lizard, but yes... Agatha needs somethins special... :) :)
jancsi
sirens hunter
 
Posts: 21
Joined: Wed, 14Apr09 15:19
sex: Masculine

Re: The Cruise

Postby kokinous » Fri, 15May15 16:30

shark tu as des nouvelles pour la scène bonus
User avatar
kokinous
lagoon predator
 
Posts: 115
Joined: Sat, 12Aug11 12:16
sex: Masculine

Re: The Cruise

Postby shark » Fri, 15May15 19:58

Toujours pas d'idée qui me branche vraiment...
User avatar
shark
Site Admin
 
Posts: 4274
Joined: Thu, 06Jul27 23:00
Location: France, Provence
sex: Masculine

PreviousNext

Return to Shark's games

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 6 guests

cron
eXTReMe Tracker