Virtual Eve

Complete and totally free games (the author can request a non-obligatory financial contribution in thanks or to help him to create new game)

Re: Virtual Eve

Postby Leelohm » Wed, 08Jun11 13:49

Virtual Eve can be found here. http://translate.google.com/translate?h ... safe%3Doff

Its mostly a boring sort of game. Not really a game at all. Sort of a motion capture with full camera availability. Shark's models are much better than these as these omit the pussy unless its actually being penetrated which frankly makes this look more like something for someone's graphic design portfolio.

A few of you may enjoy it however and its not downloaded on Rapidshare.com (Thank God.)

Babel translation for the French:
Eve virtuel peut être trouvé ici.
www.imperia-of-hentai.ru/%26hl%3Den%26safe%3Doff Son la plupart du temps une sorte ennuyeuse de jeu. Pas vraiment un jeu du tout. Sorte d'une capture de mouvement avec la pleine disponibilité d'appareil-photo. Shark' ; les modèles de s sont bien mieux pendant qu'ils omettent le chat à moins que son être réellement un penetratedm qui fait franchement ce regard plutôt quelque chose pour someone' ; brochure de conception graphique de s. Quelques uns de vous peuvent apprécier elle cependant et le son non téléchargé sur Rapidshare.com (remerciez Dieu.)
Leelohm
sirens hunter
 
Posts: 17
Joined: Mon, 08Jun09 23:00
Location: Texas

Re: Virtual Eve

Postby Nico » Wed, 08Jun11 15:57

Comment on télécharge ton jeu avec le lien que tu proposes ?? Parce que le russe et moi....ça fait deux !... :sarcastic:
User avatar
Nico
great white shark
 
Posts: 78
Joined: Wed, 08Jan09 00:00

Re: Virtual Eve

Postby luke » Wed, 08Jun11 21:14

Allez Nico, faut y mettre un peu du tien...
Déjà, as-tu essayé de traduire la page par google ? Sinon, je n'arrive pas à accéder au site juste en ce moment, mais d'habitude, sous l'image tu as un lien écrit en rouge et en gros ????? (en russe) / DOWNLOAD (download = télécharger). Tu cliques dessus et ça te rediriges vers un site de téléchargement, souvent lui aussi en russe. En haut à gauche de l'écran, tu as un petit drapeau britannique, tu cliques dessus et ça t'affiche le site en anglais (c'est déjà plus facile). Ensuite, soit le téléchargement est disponible, et ça t'affiche 2 gros bouton free (gratuit) ou premium (pour ceux qui s'incrivent et qui payent), soit le téléchargement n'est pas disponible (tous les connecteurs sont pris, ou tu as trop téléchargé trop récemment) et là il n'y a que le bouton premium. Dans ce dernier cas, tu attends et tu rafraichi ta page de temps en temps jusqu'à avoir les 2 boutons. Quand tu as cliqué sur Free, tu attends le décompte, tu saisi le petit mot de passe et... tu patientes car ce site, en téléchargement gratos, n'est pas un foudre de guerre (débit à 30Kb/s en moyenne).
Faut aussi te mettre au russe :lol:
Que la Force de Shark soit avec toi / May the Shark Force be with you
User avatar
luke
Moderator
 
Posts: 1734
Joined: Thu, 07Jun07 23:00
Location: In my clothes
sex: Masculine

Re: Virtual Eve

Postby Nico » Wed, 08Jun11 21:29

luke wrote : d'habitude, sous l'image tu as un lien écrit en rouge et en gros ????? (en russe) / DOWNLOAD (download = télécharger).


On ne doit pas avoir le même site, car je n'ai rien de ça.... :??:



Faut aussi te mettre au russe :lol:

Et ben....j'en ai des choses à faire !... :D
Merci pour le tuyau. :)
User avatar
Nico
great white shark
 
Posts: 78
Joined: Wed, 08Jan09 00:00

Re: Virtual Eve

Postby luke » Wed, 08Jun11 23:16

OK, je viens d'accéder à la page donnée en lien dans la partie traduite en français, et je comprends ce que tu veux dire.
Déjà, j'ai pas trouvé de virtual eve sur l'adresse fournie. Maintenant, sur cette page, en dessous de chaque dessin, tu as à gauche une espèce d'indicateur (qui doit être le résultat d'un vote) et à droite en bleu 1 ou 2 liens, le 1er qui est commentaire (même en russe, c'est très proche) et le 2ème en gras. Si tu cliques sur le 2ème (dans la page traduite en anglais, c'est "more", càd "plus"), tu tombes sur une nouvelle page, où tu retrouve, sous le dessin, un gros lien vers un site de téléchargement.
Que la Force de Shark soit avec toi / May the Shark Force be with you
User avatar
luke
Moderator
 
Posts: 1734
Joined: Thu, 07Jun07 23:00
Location: In my clothes
sex: Masculine

Re: Virtual Eve

Postby rle68 » Thu, 08Jun12 07:39

ok so whats the deal with the google link how do you get any of those files maybe im dumb but im not seeing a way to get these files
rle68
lagoon predator
 
Posts: 194
Joined: Tue, 08May20 23:00

Re: Virtual Eve

Postby Squeeky » Thu, 08Jun12 11:38

Are you asking in the right thread?

I saw something of that somewhere but not for this subject.
Squeaky is clean, I'm just a tad messy!
User avatar
Squeeky
Spirit of the oceans
 
Posts: 4169
Joined: Mon, 08Jan07 00:00
Location: Australia
sex: Masculine

Re: Virtual Eve

Postby rle68 » Thu, 08Jun12 12:08

top post mentions google thread so im just asking
rle68
lagoon predator
 
Posts: 194
Joined: Tue, 08May20 23:00

Re: Virtual Eve

Postby luke » Thu, 08Jun12 15:31

OK, try to translate my previous post :
under each pic, in blue, you have : on the left, some meter (perhaps a rating), and on the right one or to words. Click on the bold one, and you get a new page, where you have another link under the pic (in large and bold font). Click on it to go to the download site. I just discovered that for some games, you have to register first to show the links.
Que la Force de Shark soit avec toi / May the Shark Force be with you
User avatar
luke
Moderator
 
Posts: 1734
Joined: Thu, 07Jun07 23:00
Location: In my clothes
sex: Masculine

Re: Virtual Eve

Postby rle68 » Thu, 08Jun12 17:08

Ill try it thanks alot

ok i followed your instructions i get to the next page with a download link but when i click on it it takes me to another empire page

im lost sorry

edit again

some download links work some dont and i cant register because the gif with the security code wont show
rle68
lagoon predator
 
Posts: 194
Joined: Tue, 08May20 23:00

Re: Virtual Eve

Postby tribetta » Fri, 08Jun13 05:41

Hi Luke,

I am lost with the depositfiles website. I always get error msg after I enter the security password after waiting for 60 sec.

Do you have any advise?
tribetta
sirens hunter
 
Posts: 13
Joined: Wed, 07Apr25 23:00

Re: Virtual Eve

Postby Leelohm » Fri, 08Jun13 12:10

If you take just about any site and type it into Google and hit 'translate it' google will translate the page for you. I gave the link of the Google page that was translating for me. If that doesn't work, take the second link in the French post I translated with Babel Fish and type the URL into Google. When the list populates click on 'translate'. No more guessing for the most part.

As far as erroring on the download, there are a number of troubleshooting steps to try. Usually its a firewall issue.
Leelohm
sirens hunter
 
Posts: 17
Joined: Mon, 08Jun09 23:00
Location: Texas


Return to Free sexy games

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 57 guests

eXTReMe Tracker