Get Rich Dating Sim - Project Test

Games in project or under development. The posts and games in this section can not ask for money.

Re: Get Rich Dating Sim - Project Test

Postby krzysiek88 » Wed, 15Apr08 21:22

the game John Smith looks fantastic too bad that it is not in English :( :(
User avatar
krzysiek88
great white shark
 
Posts: 68
Joined: Mon, 08May12 23:00

Re: Get Rich Dating Sim - Project Test

Postby Morgwen » Wed, 15Apr08 22:07

krzysiek88 wrote:the game John Smith looks fantastic too bad that it is not in English :( :(


There will be an Englisch version, Icebear is looking for a translator.
Morgwen
lagoon predator
 
Posts: 161
Joined: Sat, 12Mar17 03:11
Location: Bremen - Germany
sex: Masculine

Re: Get Rich Dating Sim - Project Test

Postby krzysiek88 » Sat, 15Apr11 13:31

I play this game in German and tears can someone explain to me just how to get money, because working only in the garage will take me years.
User avatar
krzysiek88
great white shark
 
Posts: 68
Joined: Mon, 08May12 23:00

Re: Get Rich Dating Sim - Project Test

Postby Morgwen » Sat, 15Apr11 15:34

krzysiek88 wrote:I play this game in German and tears can someone explain to me just how to get money, because working only in the garage will take me years.


In Get Rich are other jobs and you can get promoted... John Smith is in a very early stage, so its the only job but you don`t need much money, the only things you can do with it are paying your rent and buying the camera.
Morgwen
lagoon predator
 
Posts: 161
Joined: Sat, 12Mar17 03:11
Location: Bremen - Germany
sex: Masculine

Re: Get Rich Dating Sim - Project Test

Postby Skelaturi » Sat, 15Apr11 19:38

got a question regarding the maker, are you a 1-(wo)man studio? If the answer is yes. While i Admite your ambition why work on 2 games at once. Wouldn't it be more effecient to work 1 at a time, learn from it and then develop the next?
Doggy style (noun)
A sexual position which allows both participants to watch TV.
---
My weakness a deviant Redhead: http://the-new-lagoon.com/viewtopic.php?f=2&t=8&start=4425#p97335

--
Seen anything wrong, a typo, to ask, anything else? PM me.
User avatar
Skelaturi
Moderator
 
Posts: 850
Joined: Wed, 14Nov19 19:06
Location: The Netherlands, Brabant
sex: Masculine

Re: Get Rich Dating Sim - Project Test

Postby Morgwen » Sat, 15Apr11 20:23

He is planing to merge the two games into one.
Morgwen
lagoon predator
 
Posts: 161
Joined: Sat, 12Mar17 03:11
Location: Bremen - Germany
sex: Masculine

Re: Get Rich Dating Sim - Project Test

Postby Icebaer3 » Sat, 15Apr11 21:02

The first game was made over a year ago and now it is hard for me to work through the old script code.
So I've started the new project John Smith. There I will incorporate all contents of Get Rich into it.
Image
User avatar
Icebaer3
great white shark
 
Posts: 63
Joined: Fri, 14Jan24 14:03
sex: Masculine

Re: Get Rich Dating Sim - Project Test

Postby Skelaturi » Sat, 15Apr11 21:39

thanks for the answer =)
Doggy style (noun)
A sexual position which allows both participants to watch TV.
---
My weakness a deviant Redhead: http://the-new-lagoon.com/viewtopic.php?f=2&t=8&start=4425#p97335

--
Seen anything wrong, a typo, to ask, anything else? PM me.
User avatar
Skelaturi
Moderator
 
Posts: 850
Joined: Wed, 14Nov19 19:06
Location: The Netherlands, Brabant
sex: Masculine

Re: Get Rich Dating Sim - Project Test

Postby krzysiek88 » Sun, 15Apr12 08:38

Icebaer3 wrote:The first game was made over a year ago and now it is hard for me to work through the old script code.
So I've started the new project John Smith. There I will incorporate all contents of Get Rich into it.


keep going mate, you doing great job [img]images/icones/icon13.gif[/img]
User avatar
krzysiek88
great white shark
 
Posts: 68
Joined: Mon, 08May12 23:00

Re: Get Rich Dating Sim - Project Test

Postby Icebaer3 » Sun, 15Apr12 10:14

Oh man, thank you! I'd really like to immediately translate anything in English, but I simply do not have the time and the advanced language skills. And then the black humor is lost.

But don´t worry! The game is constantly growing.
Image
User avatar
Icebaer3
great white shark
 
Posts: 63
Joined: Fri, 14Jan24 14:03
sex: Masculine

Re: Get Rich Dating Sim - Project Test

Postby KalJor » Mon, 15May25 15:30

Moin,

Hab gestern mal John Smith runtergeladen und gespielt.
Ich weiß leider nicht wie weit du schon mit dem Code bist, aber ich habe einige Bugs / Tote Enden gefunden.

1. Das Date mit Bianca
Nachdem man das Date angenommen hat passiert nichts weiter, wenn man sie dann erneut darauf anspricht hat man nur die Option "Nichts..." im Dialogfenster.

2. Jayden - Mahnwesen
Nachdem Jayden im Flur nurnoch im Höschen darsteht und fragt ob sie es einem rüber reichen soll, endet der Dialog und es gibt keine Möglichkeit aus dem Fenster heraus zu kommen. Man kann nur Jayden anklicken, doch nichts passiert. Einen zurück Knopf gibt es nicht. Ich hoffe ich habe nicht irgendwas übersehen, bin mit der Maus so ziemlich überall mal entlang gegangen. Ab dem Punkt kann man das Spiel leider nur beenden und neu laden.

3. Jayden - Kundentermin
Nachdem Jayden sagt, dass man mit ihr reden soll, wenn sie wieder im Büro ist, endet der Dialog, das Dialogfenster bleibt jedoch offen und geht auch nicht mehr weg. Man kann keinen Satz auswählen und der Stadt Knopf ist in dieser Phase auch nicht vorhanden. Selbe wie oben: Spiel schließen und neu laden.

Ich weiß auch im moment nicht wo es noch weiter gehen soll, bei Sunny sind bisher die Platzhalter und die drei besagten Punkte hindern das voran kommen.
Aber bisher finde ich das Prinzip des Spiels super und würde mich freuen bald mehr / weiter spielen zu können!!!
KalJor
Pilot fish
 
Posts: 2
Joined: Mon, 15May25 13:39
sex: Masculine

Re: Get Rich Dating Sim - Project Test

Postby Perdido » Mon, 15Jun01 00:14

any news on the game translation??
Perdido
Pilot fish
 
Posts: 8
Joined: Fri, 13Jul26 03:23
sex: Masculine

Re: Get Rich Dating Sim - Project Test

Postby Josefus » Mon, 15Aug17 20:04

Hallo Icebaer3,

Man was wird das? Ich habe mir auch John Smith runter geladen. Ich dachte deine Spiele kommen in deutsch wie John Smith?

Kan man die Sprache irgendwo einstellen? Wäre gut. [img]images/icones/icon14.gif[/img]

Egal. Super Ansatz. Das wird. Ist auf jeden Fall schon mal ein besserer Ansatz als meine HTML-K.....
John gefällt mir sehr gut. Wann geht es denn endlich mal zur Sache mit den Mafiosies?

Ohne unbegrenztes Geld ist John nicht spielbar. weil egal ob mit oder ohne Geld nach 50 Tagen das Program so langsam wird das man bei rauchen gehen kann. Weisst du aber bestimmt schon. [img]images/icones/icon14.gif[/img]
Hat mir trotzdem Spaß gemacht. ist ja ein Projekt, da darf das sein. Andere wollen mit solchen Baustellen schon Geld verdienen.

War das gewollt? Keine Bilder in Get Rich?
Da kann man antürlich wenig sagen. Dein FAQ-Girl ist auch eine prima Idee.

Mit was bastelst du die Spiele? und warum zwei gleichzeitig?

Ich bin echt wild drauf da mehr zu sehen.
User avatar
Josefus
star of the reef
 
Posts: 251
Joined: Tue, 10Nov02 00:00
Location: Berlin
sex: Masculine

Re: Get Rich Dating Sim - Project Test

Postby Josefus » Mon, 15Aug17 22:36

Hallo Icebaer3,

ich habe jetzt Get Rich gespielt. Nicht schlecht. Ab Tag 38 geht das Klemmen los. Was machst du da. Ich finde das ohne Bilder garnicht mehr so doof. Klar mit dem englischen komme ich auch klar. Ich freue mich schon auf mehr,

Viele Grüße aus Berlin

Josefus
User avatar
Josefus
star of the reef
 
Posts: 251
Joined: Tue, 10Nov02 00:00
Location: Berlin
sex: Masculine

Re: Get Rich Dating Sim - Project Test

Postby Morgwen » Thu, 15Aug20 15:08

Josefus wrote:War das gewollt? Keine Bilder in Get Rich?


Keine Bilder in Get Rich? Also das letzte mal wo ich das getestet habe waren da sicher Bilder drinne...

Josefus wrote:Mit was bastelst du die Spiele? und warum zwei gleichzeitig?


Die Engine:

http://board.adventure-creator.com/index.php

Und nein er bastelt nich an 2 Spielen, vielmehr hat er Get Rich aufgegeben und wird einige Elemente von get Rich in John Smith aufnehmen.

Für die aktuellsten infos solltest du mal in seinen blog schauen... wenn Icebear3 mal wieder aus seinem Sommerloch kommt... ;)

Den link findest du in seiner Signatur.
Morgwen
lagoon predator
 
Posts: 161
Joined: Sat, 12Mar17 03:11
Location: Bremen - Germany
sex: Masculine

PreviousNext

Return to Projects

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 13 guests

eXTReMe Tracker