New Games

Games in project or under development. The posts and games in this section can not ask for money.

Re: New Games

Postby tylor » Tue, 10Jul27 02:11

Squeeky wrote :
Entire scrïpt?

You want someone to take this up, right?

Would it not be better to give a precis view and any one interested PM you for the full context? Save a lot of time on your part, and too much information initially may be an overkill for someone who is really interested? But then, if you provide detail then someone might pick up on aspects useful for a project on which they are working. I guess it really is up to you.


Ok when I get a chance I will write more on it but I would really rather just pm it to someone who does this stuff? ?
tylor
sirens hunter
 
Posts: 22
Joined: Thu, 10Jul08 23:00

Re: New Games

Postby Squeeky » Tue, 10Jul27 05:44

Yes, a PM with your fullest documentation seems the way to go, but to sufficiently get that interest what you have at your comment above would not arouse my interest if I worked with such genre.

Just a thought. While not a graphic artist Raelee is interested in developing story lines. If she is approached she might be prepared to critique your thoughts. Sadly [img]images/icones/icon11.gif[/img] , I put before her a story line that I thought, with her assistance, would be of value for Shark, didn't work! [img]images/icones/icon11.gif[/img]

If you got her endorsement that might encourage some interest from the people you intend to 'court'.
Squeaky is clean, I'm just a tad messy!
User avatar
Squeeky
Spirit of the oceans
 
Posts: 4169
Joined: Mon, 08Jan07 00:00
Location: Australia
sex: Masculine

Re: New Games

Postby vik2008 » Mon, 11Aug29 15:56

Bonjour,

Je pensais a un nouveau jeu qui pourrai s'appeler "wendy's dreams" ou autre chose.Un jeu lesbien qui mettrait en scène wendy, nanny, la soeur de nanny, et la mère de wendy et chloé.

La 1 scene mettrait en scène Wendy qui revient des courses avec Nanny, et elle la convainc de venir voir un petite tenue qu'elle s'est achetée, ensuite scène de jeu. Je vous laisse imaginer ce qu'il faut faire. (j'apprecierai de voir des anulingus dans ce jeu.) Il faut éviter de se faire attraper par le mère de Wendy, sinon le jeu est perdu.

2 eme scène: Nanny est dans la cuisine, et elle voit sur la terrace, la soeur de Nanny et la mère de wendy. La soeur de nanny est en maillot de bain, et apportes un verre à la mère de wendy; scène de jeu.

3 eme scène: Chloé arrive dans la maison et surprend les deux femmes sur la terrace, elle se joint à elles.
Sinon elle peut arriver et surprendre Nanny en train de se masturber devant la scène des deux femmes, et en profiter. Scène de jeu.

4 eme scène: Toutes les femmes sont réunies autour de la table de la salle a manger. Elle vienne de finir de manger; Il y a un aphrodisiac dans le plat; scène de jeu: orgie lesbiennes, ou nanny et sa soeur peuvent jouer entre elles, ou encore wendy et sa mère.

Fin.
Bien sur tout peut être modifier et amélioré mais je pensais que ce jeu serai assez bon, et plairait surement a beaucoup de requins.
vik2008
Pilot fish
 
Posts: 1
Joined: Mon, 11Aug29 15:31
sex: Masculine

Previous

Return to Projects

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 11 guests

eXTReMe Tracker